Reklamace a vrácení zboží
Chcete zboží vrátit?
Zboží musí být čisté, nové a bez známek použití. Zásilku zabalte, aby při převozu nemohlo dojít k poškození a vyplňte prosím formulář přiložený k zásilce. Ke stažení ZDE.
Jméno a příjmení ……………………………………………………..
Adresa ………………………………………………………………
Telefon ………………………………………………………………
E-mail ………………………………………………………………
Číslo objednávky ……………………………………………………..
Název výrobku ……………………………………………………..
Důvod vrácení ……………………………………………………..
Číslo bankovního účtu ………/……………………………/………..
Datum a podpis …………………
Adresa pro navrácení zboží: P&G Markets Group s.r.o - Mail Step a.s. Do Čertous 2760/10 Praha 9 – Horní Počernice, 193 00
Platba bude zaslána stejnou formou jako byla její úhrada. V případě platby na dobírku zašleme platbu na bankovní účet uvedený ve formuláři viz. níže.
Platby navracíme obratem, nejpozději však do 14-ti dní od převzetí zásilky.
*Poštovné a balné hradí zákazník.
Chcete zboží reklamovat?
Napište nám na email reklamace@obujbotky.cz. Zašlete zároveň popis a foto závady výrobku.